Αναγνωρίστε τον ανταγωνισμό σας στην πρώτη σελίδα

Τώρα που έχετε συλλέξει μια μεγάλη λίστα πιθανών λέξεων κλειδιών, σίγουρα θα αναρωτιέστε ποιες λέξεις κλειδιά είναι οι πιο σημαντικές.

Καλή ερώτηση!

Θα ασχοληθείτε ξανά πιο διεξοδικά και σε άλλο άρθρο με την έρευνα ανταγωνισμού, για να μπορέσετε να πάρετε πιο σαφείς και καθαρές απαντήσεις.

Πρώτα θα μάθετε ποιος είναι ο κύριος ανταγωνισμός σας στην πρώτη σελίδα οργανικής κατάταξης του Google ανάμεσα στους ανταγωνιστές σας.

Αναγνωρίστε τον ανταγωνισμό σας στην πρώτη σελίδα - Google Digital Marketing

Ώρα να προσδιορίστε τις κορυφαίες ιστοσελίδες για τις λέξεις κλειδιά σας.

Σε αυτό το σημείο θα αρχίσετε να αξιολογείτε τις πιθανές λέξεις κλειδιά που συλλέξατε, βρίσκοντας τις ιστοσελίδες με τη μεγαλύτερη κατάταξη γι’ αυτές τις λέξεις κλειδιά.

Γνωρίζοντας τους ανταγωνιστές σας σας βοηθά να προσδιορίσετε αν η ιστοσελίδα σας ανήκει στη κατηγορία κατάταξης της συγκεκριμένης λέξης κλειδί ή φράσης κλειδί.

Κοιτάξτε τον ανταγωνισμό στη λέξη κλειδί ή στη φράση κλειδί που επιθυμείτε και ρωτήστε τον εαυτό σας, είναι αυτός πραγματικά ο δικός μου τομέας δραστηριοποίησης;

Σκεφτείτε τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας μιας μηχανής αναζήτησης, ως ένα πεδίο παιχνιδιού στρατηγικής, κάθε διαφορετικό ερώτημα αναζήτησης, αλλάζει εξ ολοκλήρου τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει ο παίκτης καθώς και τους αντιπάλους που θα αντιμετωπίσει, ανάλογα με το πως η μηχανή αναζήτησης αντιλαμβάνεται την πρόθεση του χρήστη και το τι ακριβώς ψάχνει.

Η αναγνώριση των παικτών που ανταγωνίζονται για μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί ή φράση κλειδί, μπορεί να σας αναλύσει τι είδους παιχνίδι παίζεται και αν θα πρέπει να προχωρήσετε στην επόμενη κίνηση.

Αφού η επιλογές των λέξεων κλειδιών επηρεάζουν το ποιοι θα βρουν και θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας, βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας για φράσεις κλειδιά και λέξεις κλειδιά που μόνο πραγματικοί αγοραστές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν για να βρουν αυτό που χρειάζονται και όχι κάποιοι επισκέπτες που απλός “ψάχνουν”.

Ανεξάρτητα με το τι θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες σας (αγορά προϊόντος, εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο ή κάτι άλλο) θα πρέπει να “μαντέψετε” ποιες λέξεις κλειδιά αυτοί οι επισκέπτες θα ψάξουν.

Αναγνωρίστε τον ανταγωνισμό σας στην πρώτη σελίδα - Google Analysis Result

Ευτυχώς και οι μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να “μαντέψουν” το ίδιο πράγμα – τι είναι αυτό που πραγματικά θέλουν οι άνθρωποι – για κάθε ερώτημα αναζήτησης.

Έτσι, ο καλύτερος τρόπος για να δείτε εάν μια λέξη κλειδί ή μια φράση κλειδί θα μπορούσε να οδηγήσει σε μετατροπή, είναι να δείτε τι είδους αποτελέσματα επιστρέφει η μηχανή αναζήτησης.

Αν τουλάχιστον κάποιες από τις κορυφαίες δέκα ιστοσελίδες, προσφέρουν τους ίδιους τύπους προϊόντων, υπηρεσιών ή πληροφοριών με εσάς, τότε είσαστε σίγουροι ότι η λέξη ή η φράση κλειδί είναι σχετική και πρέπει να σημειωθεί στην λίστα σας.

Θα σας προτείνουμε και εδώ τη χρήση του εργαλείου kwfinder το οποίο έχει και δωρεάν πλάνο και πλάνο με πληρωμή (σχετικά χαμηλής αξίας σε σχέση με άλλα πιο γνωστά εργαλεία).

Ας δούμε λίγο τη χρήση του εργαλείου kwfinder

Ας υποθέσουμε ότι Θέλετε να αναζητήσετε τη φράση κλειδί “γυναικεία παπούτσια”, πληκτρολογείτε λοιπόν τη φράση κλειδί στο πεδίο που γράφει “Enter the keyword”, στη συνέχεια επιλέγετε τη χώρα, τη γλώσσα και πατάτε το σύμβολο με το μεγεθυντικό φακό.

Αναγνωρίστε τον ανταγωνισμό σας στην πρώτη σελίδα - Google Kw Finder Search Keyword

Αναζητήσατε λοιπόν την φράση κλειδί “γυναικεία παπούτσια” και όπως θα παρατηρήσετε στην εικόνα παρακάτω, βλέπετε τις 10 ιστοσελίδες με την υψηλότερη κατάταξη γι’ αυτή τη φράση κλειδί.

Αναγνωρίστε τον ανταγωνισμό σας στην πρώτη σελίδα - Google Kw Finder Serp

Οι σειρά εμφάνισης είναι ουσιαστικά και η θέση κατάταξης της εκάστοτε ιστοσελίδας, οι υπόλοιποι αριθμοί αντιπροσωπεύουν διάφορα άλλα στοιχεία τα οποία θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε για πιο λόγο η εκάστοτε ιστοσελίδα έχει πάρει και την αντίστοιχη θέση.

Τώρα θα ρωτήσετε “και γιατί δεν μπορώ να κάνω εγώ μια αναζήτηση κατευθείαν στο Google;”.

Καλή ερώτηση… Η απάντηση μας όμως θα είναι “όχι δεν μπορείτε γιατί θα πάρετε λάθος αποτελέσματα”, ας αναλύσουμε το γιατί…

Εάν κάνετε αναζήτηση απευθείας στο Google, τα αποτελέσματά σας είναι επηρεασμένα από διάφορες προσωπικές ρυθμίσεις, την πόλη, προηγούμενες αναζητήσεις όπως και τα κλικ σας.

Χρησιμοποιώντας το kwfinder ως εργαλείο, εξαλείφετε σχεδόν όλες τις εξατομικεύσεις που επηρεάζουν τα αποτελέσματα σας.

Ωστόσο, εάν είστε τοπική επιχείρηση ή προσφέρετε υπηρεσίες σε τοπικό επίπεδο, ίσως θελήσετε να αναζητήσετε λέξεις κλειδιά μέσω μηχανών αναζήτησης άμεσα (ΠΡΟΣΟΧΗ: Με την εξατομίκευση απενεργοποιημένη, αλλά δηλωμένη την περιοχή που δραστηριοποιήστε), για να εντοπίσετε τους τοπικούς σας ανταγωνιστές.

Αναγνωρίστε τον ανταγωνισμό σας στην πρώτη σελίδα - Google Vision

Αναγνωρίστε τους πραγματικούς ανταγωνιστές σας.

Ας ρωτήσουμε λοιπόν “Είναι όλες οι ιστοσελίδες με την υψηλότερη κατάταξη πραγματικά ανταγωνιστές σας;”

Μπορούμε να απαντήσουμε “Και ναι και όχι”.

Στο δικό μας παράδειγμα με τη φράση κλειδί “γυναικεία παπούτσια”, μια από τις ιστοσελίδες είναι το γνωστό σε όλους μας skroutz.gr, θα μπορούσατε να ανταγωνιστείτε τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα σε αυτή τη λέξη κλειδί; Μάλλον όχι.

Παρόμοια θέματα θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε και με τις κυβερνητικές ιστοσελίδες .gov, τις ιστοσελίδες υψηλής επιρροής όπως η Wikipedia κ.α.

Αναγνωρίστε τον ανταγωνισμό σας στην πρώτη σελίδα - Google Think Positive

Παρόλα αυτά, τα αποτελέσματα αποκαλύπτουν τι σελίδες οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν ποιο σχετικές με τη φράση κλειδί που αναζητήσατε. Θα πρέπει να προσέξετε επίσης, ότι αν ΟΛΕΣ οι ιστοσελίδες με την υψηλότερη κατάταξη προσελκύουν και μια διαφορετική κατηγορία επισκεπτών, από την κατηγορία που σας ενδιαφέρει περισσότερο να προσελκύσετε, τότε ίσως είναι καλύτερα να προχωρήσετε σε επόμενη λέξη ή φράση κλειδί και να αφήσετε την συγκεκριμένη λέξη ή φράση κλειδί ως επιλογή.

Θα δώσουμε ένα παράδειγμα για να το κατανοήσετε καλύτερα.

Ας στηριχτούμε στη παραπάνω φράση κλειδί “γυναικεία παπούτσια” και ας υποθέσουμε ότι πουλάτε ποιο επίσημα υποδήματα και όχι κάποια άλλη κατηγορία πιο casual υποδημάτων, μήπως λοιπόν θα έπρεπε να σκεφτείτε ότι η φράση κλειδί “γυναικεία παπούτσια” είναι πολλή γενική και ότι είναι καλύτερο να προσθέσουμε και ένα προσδιορισμό;

Αν λοιπόν προσθέτατε άλλη μια λέξη (π.χ. “βραδινά”) θα βλέπατε ότι τα αποτελέσματα είναι αρκετά διαφορετικά, μπορεί μεν να είναι μικρότερος ο μηνιαίος όγκος αναζητήσεων αλλά είναι πιο πιθανό να κερδίσετε περισσότερες μετατροπές δηλαδή πωλήσεις.

Πλέον είναι σίγουρο ότι μπορείτε να δείτε πώς η έρευνα για τις σωστές λέξεις ή φράσεις κλειδιά οδηγεί σε περισσότερη έρευνα, η οποία οδηγεί σε περισσότερη έρευνα και ούτω καθεξής.

Τώρα που γνωρίζετε ποιες ιστοσελίδες είναι ο κύριος ανταγωνισμός σας για τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά που έχετε επιλέξει, κρατήστε τις διευθύνσεις τους για περαιτέρω ανάλυση.

Η γνώμη σας μετράει.

Αναγνωρίστε τον ανταγωνισμό σας στην πρώτη σελίδα
4.8 (96.51%) 109 votes