Search engine optimization (SEO) ή αλλιώς βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, είναι μία μέθοδος στην προώθηση ιστοσελίδων που χρησιμοποιείται από τους ειδικούς, για να “βοηθήσουν” τις μηχανές αναζήτησης να βρουν, να ευρετηριάσουν και να ταξινομήσουν τις σελίδες της ιστοσελίδας σας, πάνω από τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας.

Ενώ υπάρχουν διάφορες μηχανές αναζήτησης, στις οποίες μπορείτε να ταξινομηθείτε, συμπεριλαμβανομένων των Bing και Yahoo, η πλειονότητα των αναζητήσεων στο διαδίκτυο (80%) γίνεται μέσω της Google.

Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες ενέργειες για search engine optimization (SEO) ή αλλιώς βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, είναι προσανατολισμένες προς την βελτιστοποίηση και κατάταξη στην Google.

Επιπλέον, οι ενέργειες για search engine optimization (SEO) ή αλλιώς βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης για την αύξηση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης είναι κάθετα προσανατολισμένες προς τα οργανικά αποτελέσματα και όχι στις πληρωμένες διαφημίσεις.

Search Engine Optimization Seo – Seo Diagram

Βέβαια, όπως προαναφέραμε, είναι δυνατό να πληρώσετε για να εμφανίζεστε υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης μέσω διαφημιστικών καμπανιών Pay Per Click (PPC), όπως το Google AdWords, ωστόσο, αυτό δεν απαιτεί search engine optimization (SEO) ή αλλιώς βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Με το καιρό το search engine optimization (SEO) ή αλλιώς βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης έγινε πιο απαιτητικό και πιο περίπλοκο, καθώς οι μηχανές αναζήτησης ανέπτυξαν περισσότερους κανονισμούς και πτυχές για το πώς κατατάσσεται μια ιστοσελίδα υψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Για παράδειγμα, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η απλή κατοχή του ονόματος της ιστοσελίδας ως μέρος της διεύθυνσης URL αύξανε κατά πολύ τις πιθανότητες να καταταχθεί αυτή η ιστοσελίδα υψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs), π.χ. on-site-seo.gr ή off-site-seo.gr.

Καθώς το διαδίκτυο αναπτύχθηκε εντυπωσιακά, το έργο και η ανάγκη για πιο αξιόπιστα αποτελέσματα εκ μέρους των μηχανών αναζήτησης έγιναν δυσκολότερα. Ο λόγος είναι απλός, πολλές ιστοσελίδες εμφανιζόντουσαν υψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs) κάνοντας χρήση παράνομων τακτικών (Blackhat SEO) για να “κοροϊδέψουν” τα αποτελέσματα.

Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης δεν εμφάνιζαν σωστά αποτελέσματα στους χρήστες και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα οι μηχανές αναζήτησης, και ειδικότερα η Google να γίνουν πιο “αυστηρές” στον τρόπο που “κρίνουν” μία ιστοσελίδα.

Πολλές φορές το να καταταχτείς σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης (SERPs) της Google είναι αρκετά δύσκολο και περίπλοκο, λόγο του ότι η Google αλλάζει τακτικά τους αλγόριθμους αναζήτησης και κατάταξής των ιστοσελίδων.

Αυτό απαιτεί να τηρούνται οι ισχύοντες κανόνες. Για παράδειγμα, το 2015 η Google αποφάσισε ότι θα έδινε προνομιακή κατάταξη σε ιστοσελίδες φιλικές προς τα κινητά, δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για την πρόσβασή τους στο διαδίκτυο.

Search Engine Optimization Seo – Optimization Onsite

Ακόμα πιο πρόσφατα, η Google πρόσθεσε μια ειδοποίηση στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome για να υποδείξει αν μια ιστοσελίδα είναι ασφαλής με SSL ή όχι (το FireFox έχει αυτό το χαρακτηριστικό επίσης) και το συμπεριέλαβε ως μέρος στους κανόνες κατάταξης.

Αυτές οι αλλαγές ανάγκασαν τους κατόχους ιστοσελίδων που επιθυμούσαν να διατηρήσουν καλή θέση στα αποτελέσματα αναζητήσεων (SERPs) της Google να ενημερώσουν τις ιστοσελίδες τους ώστε να ανταποκρίνονται στους κανόνες της Google.

Κατανοώντας τι ζητάει και τι θέλει η Google, είναι το στοιχείο κλειδί που θα βοηθήσει τη βελτίωση του search engine optimization (SEO) ή αλλιώς την βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Παρόλο που οι Μηχανές Αναζήτησης βελτιώνουν συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο ταξινομούν τις ιστοσελίδες όπως προαναφέραμε, δύο βασικοί πυλώνες παραμένουν ίδιοι, και αποτελούν τη βάση για επιτυχή αποτελέσματα.

Onsite & Offsite Search Engine Optimization (SEO)

Search Engine Optimization στην ποιο αποτελεσματική του μορφή


Onsite Search Engine Optimization

Το onsite search engine optimization ή αλλιώς onsite βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης αφορά τις ενέργειες πού γίνονται στην ιστοσελίδα σας και αφορούν στόχευση λέξεων κλειδιών, αντιστοίχιση υπάρχοντος περιεχομένου με στόχο συγκεκριμένα συμπλέγματα λέξεων κλειδιών, δημιουργία νέου περιεχομένου για στόχευση συγκεκριμένων συμπλεγμάτων λέξεων κλειδιών και γενικότερα δομικές αλλαγές στην ιστοσελίδα σας κ.τ.λ.

Offsite Search Engine Optimization

Το offsite search engine optimization ή αλλιώς offsite βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης αφορά τις ενέργειες πού γίνονται εκτός ιστοσελίδας αλλά αφορούν την ιστοσελίδα σας και περιλαμβάνουν δημιουργία εισερχομένων συνδέσμων (backlinks) προς την ιστοσελίδα σας, ενεργή παρουσία στα social media, δημιουργία παραπομπών σε ιστοσελίδες σχετικού περιεχομένου, εγγραφή και συμμετοχή σε σχετικά forum κ.τ.λ.

Αναφορικά θα πούμε ότι περισσότεροι από τους μισούς παράγοντες κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης αφορούν το offsite search engine optimization και είναι παράγοντες εκτός του άμεσου ελέγχου σας.

Οτιδήποτε άλλο, αφορά την στρατηγική, τις τεχνικές και την τακτική. Οι Μηχανές αναζήτησης εξετάζουν πάνω από 200 παράγοντες κατά την αξιολόγηση της ιστοσελίδας σας, και κάθε χρόνο προσθέτουν πάνω από 400 βελτιώσεις.

Συνδυάζουμε onsite και offsite τακτικές στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και δημιουργούμε στρατηγικές που είναι αποτελεσματικές και δεν χάνουν την αξία τους με την πάροδο του χρόνου.

Μέσω των ελέγχων στην ιστοσελίδα σας, της ολοκληρωμένης έρευνας λέξεων κλειδιών, των προσεκτικά σχεδιασμένων στρατηγικών περιεχομένου και της δυνατότητας διασύνδεσης με ιστοσελίδες μεγάλου authority, οι συνδυαστικές υπηρεσίες search engine optimization που παρέχουμε, είναι απόλυτα αποτελεσματικές.

Search Engine Optimization Seo – Optimization Offsite

Πολλές εταιρείες που παρέχουν search engine optimization (SEO) ή αλλιώς βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης επικεντρώνονται περισσότερο σε ότι θέλει η Google από ότι σε αυτό που θέλουν οι άνθρωποι.

Εμείς από την άλλη πλευρά πιστεύουμε σε μια βασική αρχή, αν χρησιμοποιήσουμε το χρόνο που καταναλώνουμε να κατανοήσουμε το Google, στο να κατανοήσουμε ακριβώς αυτό που θέλουν οι υποψήφιοι πελάτες από εσάς, τα αποτελέσματα που θα επιτύχουμε θα είναι πολύ καλύτερα.

Η χειραγώγηση του Google είναι προσωρινή και αποφέρει προσωρινά αποτελέσματα, οπότε προτιμούμε να χρησιμοποιούμε περισσότερο από το χρόνο μας στο να κατανοήσουμε το κοινό σας.

Αυτό σημαίνει ότι η κορυφαία προτεραιότητά μας δεν είναι η πρώτη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs), η κορυφαία προτεραιότητά μας είναι να πετύχουμε το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό ROI (Return Of Investment) δηλαδή στοχευμένο κοινό που οδηγεί σε μεγαλύτερες πωλήσεις αγαθών ή υπηρεσιών που οδηγεί σε μεγαλύτερο κέρδος.

Η ομάδα της AiOWeb θα προωθήσει την ιστοσελίδα σας και θα δημιουργήσει το είδος της επισκεψιμότητας που θα μετατρέψει τους απλούς επισκέπτες σε πελάτες.

Η γνώμη σας μετράει.

Search Engine Optimization (SEO)
4.7 (94.68%) 1162 votes