Κανόνες γραφής για βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης

Κατά την έρευνα σας για λέξεις και φράσεις κλειδιά, την ανάλυση του ανταγωνισμού σας και την εύρεση των αδύναμων σημείων τους, καθώς και όλες οι άλλες ενέργειες που πράξατε στην πορεία σας για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, πιθανόν να ανακαλύψατε ότι τα κείμενά σας είναι ανεπαρκή και αδύναμα για να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Χρειάζονται πολλές “λέξεις” για να πεισθούν οι δυνητικοί πελάτες και οι μηχανές αναζήτησης ότι είστε ειδικός στον τομέα σας.

Χρειάζεστε περιεχόμενο που να είναι πρωτότυπο και να παρέχει όφελος στους χρήστες, είτε πρόκειται για συμβουλές, είτε για έρευνα, είτε για εργαλεία ή κριτικές πάνω σε κάτι που τους ενδιαφέρει.

Κανόνες γραφής για βελτιστοποίηση Seo στις μηχανές αναζήτησης - Seo Target

Πώς μπορείτε όμως να δημιουργήσετε ιστοσελίδες που να λειτουργούν τόσο για τους χρήστες όσο και για τις “αράχνες” των μηχανών αναζήτησης;

Αυτό το άρθρο θα προσπαθήσει να σας κάνει έτοιμο δίνοντάς σας βασικούς κανόνες και γενικές συμβουλές ώστε το γράψιμο του περιεχομένου σας να γίνει ποιο εύκολο και ποιο αποτελεσματικό.

Θα ξεκινήσετε με μερικές κρίσιμες ερωτήσεις που πρέπει να εξετάσετε πριν αρχίσετε να συντάσσετε περιεχόμενο ως ειδικοί.

Αναγνωρίστε το κοινό σας.

Η πρώτη σας μέριμνα όταν γράφετε περιεχόμενο είναι να προσελκύσετε και να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας, τους χρήστες που θα θέλουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρει η ιστοσελίδα σας.

Το περιεχόμενό σας πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, να αρπάζει το ενδιαφέρον τους και να τους οδηγεί σε όποιον στόχο μετατροπής έχει η ιστοσελίδα σας (πώληση προϊόντων ή πώληση υπηρεσιών).

Γι’ αυτό γράψτε περιεχόμενο πρωτίστως για τους χρήστες σας και όχι για τις μηχανές αναζήτησης.

Θα γράψετε διαφορετικά για πιο νέους χρήστες από ότι για ποιο ενήλικες ή χρήστες ακόμα μεγαλύτερης ηλικίας.

Κανόνες γραφής για βελτιστοποίηση Seo στις μηχανές αναζήτησης - Seo Audience

Έχοντας στο μυαλό σας το κοινό στο οποίο απευθύνεστε θα σας βοηθήσει να γράψετε βελτιστοποιημένο περιεχόμενο, που θα “μιλάει” στις ανάγκες τους με “δικά τους λόγια” και θα τους ικανοποιεί αποτελεσματικά.

Έτσι λοιπόν πριν ξεκινήσετε τη συγγραφή του περιεχομένου σας, προσδιορίστε ποιοι είναι οι δυνητικοί πελάτες σας, σε ποιους απευθύνεστε;

Τι είδους χρήστες ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας / τα προϊόντα σας / τις πληροφορίες σας;

Τι αναζητούν να βρουν στην ιστοσελίδα σας;

Τι ερωτήσεις μπορεί να προκύψουν που θα πρέπει να απαντηθούν στην ιστοσελίδα σας;

Ποιος τρόπος επικοινωνίας θα ήταν ποιο φυσικός ως προσέγγιση για τους χρήστες σας;

Πώς μπορείτε να τους κάνετε να νοιώσουν ευπρόσδεκτοί όταν επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας;

Τι θα ήταν τόσο ελκυστικό ώστε να τους κάνει να ανταποκριθούν;

Αναγνωρίστε το στόχο σας.

Πριν γράψετε περιεχόμενο για οποιαδήποτε ιστοσελίδα, ιστολόγιο ή άρθρο, πρέπει να έχετε έναν σαφή στόχο στο μυαλό σας, διαφορετικά είναι πιθανό να γράψετε περιεχόμενο που είναι ανούσιο και δεν δίνει έμφαση σε τίποτα.

Ο στόχος σας δεν πρέπει να είναι “υψηλή κατάταξη στη λέξη κλειδί “xxx””, αντ’ αυτού, ορίστε πάντα ένα στόχο με γνώμονα το χρήστη και τις ανάγκες του.

Για παράδειγμα, ο στόχος αυτής της σελίδας είναι να βοηθήσει και να προετοιμάσει τους διαδικτυακούς “συγγραφείς” να γράψουν περιεχόμενο που λειτουργεί εξίσου αποτελεσματικά για χρήστες αλλά και μηχανές αναζήτησης.

Κανόνες γραφής για βελτιστοποίηση Seo στις μηχανές αναζήτησης - Seo Target People

Είναι ενδιαφέρον να αναφερθεί ότι η έρευνα και οι ενέργειες που κάνετε για βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης, έχουν πολύ συχνά αποτέλεσμα τη σύνταξη νέου περιεχομένου.

Για παράδειγμα, η έρευνά σας μπορεί να αποκαλύψει μια σχετική λέξη κλειδί στην οποία η ιστοσελίδα σας σας δεν έχει αναφερθεί ακόμα ή κατασκοπεύοντας τον ανταγωνισμό σας, ενδέχεται να συλλάβετε κάποια ιδέα που θα προσελκύσει νέους επισκέπτες.

Όταν αποφασίσετε να δημιουργήσετε αυτές τις νέες σελίδες όμως, εστιάστε στον χρήστη / δυνητικό πελάτη και συγγράψτε κάτι πραγματικά δυνατό και χρήσιμο.

Μπορείτε να τροποποιήσετε και να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας αργότερα.

Για τη συνάφεια αναζήτησης, διατηρήστε τη συγγραφή σας επικεντρωμένη στον στόχο και στο αντικείμενο της λέξης κλειδιού της σελίδας.

Αν για παράδειγμα γράφετε μια σελίδα για το πώς να κάνετε θαλάσσιο σκι, αλλά το μισό κείμενο περιγράφει την ακτή, τον κόσμο και την ταβέρνα που έχει ωραία εδέσματα, η σχέση της σελίδας σας με το θαλάσσιο σκι χάνετε με αποτέλεσμα, οι μηχανές αναζήτησης (και ενδεχομένως οι χρήστες) να μην ξέρουν πραγματικά με το τη ασχολείται η σελίδα σας.

Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο.

Η ποιότητα του περιεχομένου σας, είναι “βασιλιάς” στο παιχνίδι του ψηφιακού μάρκετινγκ και στην προώθηση ιστοσελίδων σήμερα.

Οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να ανιχνεύσουν τι είναι αυθεντικό και συναρπαστικό σε σχέση με το ανεπιθύμητο ή το διπλό περιεχόμενο.

Στην πραγματικότητα, η Google δίνει ακόμη και προειδοποιήσεις ποινών σε ιστοσελίδες που έχουν “κακό περιεχόμενο με μικρή ή καθόλου αξία”.

Οι χρήστες έχουν επίσης “αναβαθμιστεί”. Οι χρήστες αναζητούν με μεγαλύτερα ερωτήματα κειμένου (τέσσερις έως πέντε λέξεις είναι ο μέσος όρος) καθώς και ερωτήματα φωνητικής συνομιλίας. Έχουν επίσης υψηλότερες προσδοκίες στο να βρουν χρήσιμο περιεχόμενο.

Κανόνες γραφής για βελτιστοποίηση Seo στις μηχανές αναζήτησης - Seo Content Is King

Έτσι, καθώς οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης γίνονται καλύτεροι στον προσδιορισμό της πρόθεσης των χρηστών, έτσι και οι ιστοσελίδες πρέπει να προσφέρουν ποιότητα εάν θέλουν να ανταγωνιστούν για υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Πως να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο;

Για να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας, ακολουθεί μια σύντομη λίστα ελέγχου για να έχετε κατά νου, τι πρέπει να κάνετε και τι πρέπει να μην κάνετε.

Τι να κάνετε:

Γράψτε πρωτότυπο και μοναδικό κείμενο.

Χρησιμοποιήστε λέξεις και φράσεις κλειδιά με τρόπο φυσικό και χωρίς υπερβολές.

Γράψτε με τρόπο που οι χρήστες διαβάζουν διαδικτυακά, με σύντομες προτάσεις και παραγράφους.

Χρησιμοποιήστε αριθμημένες και μη λίστες, οι οποίες είναι εύκολο να διαβαστούν από τους χρήστες.

Συμπεριλάβετε στις σελίδες σας εικόνες, βίντεο και άλλα αντικείμενα αλληλεπίδρασης με τους χρήστες.

Ακολουθήστε τις οδηγίες μας για τον τρόπο προσθήκης λέξεων και φράσεων κλειδιών στο περιεχόμενό σας.

Τι να μην κάνετε:

Υπερβολική χρήση λέξεων και φράσεων κλειδιών (keyword stuffing).

Μην βελτιστοποιήσετε λέξεις ή φράσεις κλειδιά που δεν σχετίζονται με τα περιεχόμενα της ιστοσελίδας σας.

Διπλότυπες σελίδες περιεχομένου.

Απόκρυψη κειμένου από χρήστες (οι μηχανές αντιλαμβάνονται το κείμενο σε φόντο με το ίδιο χρώμα).

Προσπάθεια εξαπάτησης των μηχανών αναζήτησης με οποιοδήποτε τρόπο.

Ας συνοψίσουμε τους βασικότερους κανόνες γραφής περιεχομένου.

Γράψτε για τους δυνητικούς πελάτες σας και όχι για τις μηχανές αναζήτησης.

Πριν γράψετε οποιαδήποτε σελίδα αποφασίστε τον στόχο που θα έχει.

Εστιάστε στις λέξεις ή στις φράσεις κλειδιά που έχετε επιλέξει για την συγκεκριμένη σελίδα.

Επιλέξτε πρωτότυπο και ενδιαφέρον θέμα.

Προσπαθήστε το άρθρο σας να είναι ποιοτικό και προπάντων αναλυτικό.

Τώρα είστε έτοιμοι να μάθετε πώς να συμπεριλάβετε λέξεις και φράσεις κλειδιά στο περιεχόμενό σας με φυσικό τρόπο για τους χρήστες σας με αποτέλεσμα την σωστή βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.

Για να σας εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο