Το Google AdWords είναι το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google, γνωστό και ως PPC (Google pay per click). Το Google AdWords χρησιμοποιεί ένα σύστημα δημοπρασιών, το οποίο σας δίνει την δυνατότητα να υποβάλλετε προσφορές σχετικά με τη δυνατότητα εμφάνισης της διαφήμισής σας, στο πλαίσιο των “διαφημιζόμενων καταχωρήσεων” στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google.

Οι διαφημίσεις Google έχουν επίσης την δυνατότητα να εμφανίζονται σε συγκεκριμένες συνεργαζόμενες ιστοσελίδες που υπό τις κατάλληλες συνθήκες μπορούν να είναι εξαιρετικά πολύτιμες.

Η AiOWeb ως πιστοποιημένος συνεργάτης του Google AdWords είναι πλήρως εξειδικευμένος και εγκεκριμένος από την Google για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε και να διαχειριστείτε το λογαριασμό σας.

Οι καμπάνιες Google AdWords είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαφημίσετε μια νέα ιστοσελίδα ή να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα σε μία παλαιότερη ιστοσελίδα η οποία χρειάζεται βοήθεια για να κερδίσει θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Google AdWords Ppc Καμπάνιες - Online Marketing

Το Google AdWords χρησιμοποιεί μια διαδικασία που ονομάζεται “contextual targeting” για να ταιριάξει τις σωστές διαφημίσεις με τα σωστά ερωτήματα αναζήτησης. Με την ανάλυση του κειμένου, της γλώσσας, των συνδέσμων και της δομής των σελίδων σε εκατομμύρια ιστοσελίδες, η Google έχει την δυνατότητα να ταιριάξει την διαφήμισή σας με τις σελίδες που επισκέπτονται οι υποψήφιοι πελάτες σας.

Όταν οι καμπάνιες Google AdWords είναι σωστά στοχευμένες, μπορούν να οδηγήσουν σε τεράστια αύξηση επισκεψιμότητας όπως και αύξηση των εσόδων για την επιχείρησή σας.

Ωστόσο, η εφαρμογή ενός σωστού σχεδιασμού και μιας αποτελεσματικής στρατηγικής καμπάνιας Google AdWords, είναι εξαιρετικά δύσκολη για τον άπειρο χρήστη.

Πως δουλεύουν οι καμπάνιες Google AdWords.

Το AdWords συνδέει προϊόντα και υπηρεσίες με τους κατάλληλους δυνητικούς αγοραστές. Με πιο απλά λόγια, εάν ο πωλητής Α πουλάει όργανα γυμναστικής και ο αγοραστής Β προσπαθεί να αγοράσει όργανα γυμναστικής, το Google AdWords χρησιμοποιεί έναν πολύπλοκο αλγόριθμο για να φέρει μαζί τον πωλητή Α και τον αγοραστή Β. Αν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες, θέλετε το κοινό σας να σας βρει όσο πιο εύκολα γίνεται, ανεξάρτητα από το πού θα διεξάγουν τις έρευνες τους στο διαδίκτυο.

Το AdWords χρησιμοποιεί μια μορφή δημοπρασίας. Ως πωλητής, έχετε την δυνατότητα να κάνετε προσφορά για διάφορες λέξεις κλειδιά και στην συνέχεια να δημιουργήσετε διαφημίσεις που χρησιμοποιούνται στις καταχωρίσεις της Google.

Κάθε φορά που κάποιος κάνει “κλικ” στην διαφήμισή σας και επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας, πληρώνετε μια αμοιβή με βάση την αξία της λέξης κλειδιού που επιλέξατε.

Δεδομένου ότι το AdWords λειτουργεί ως ηλεκτρονική δημοπρασία, οι λέξεις κλειδιά που έχουν πολύ ανταγωνισμό θα σας κοστίσουν πολύ περισσότερο από τις λέξεις κλειδιά με μικρότερο ανταγωνισμό.

Το όφελος είναι ότι πληρώνετε μόνο για τα “κλικ” που λαμβάνει η ιστοσελίδα σας και όχι για τις εμφανίσεις.

Google AdWords Ppc Καμπάνιες - Website Seo

Το μειονέκτημα ωστόσο, είναι ότι για να είναι επιτυχής μια καμπάνια Google AdWords, πρέπει να κερδίζετε αρκετά χρήματα από τις πωλήσεις σας για να πληρώνετε για αυτά τα κλικ ενώ παράλληλα να έχετε ένα υγιές κέρδος.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι απολύτως απαραίτητο να ισορροπήσετε τον προϋπολογισμό πληρωμών σας με ένα υγιές ποσοστό μετατροπών.

Αυτό μεταφράζεται ως ROI (Return of Investment) μια καλοστημένη καμπάνια Google AdWords μπορεί να πετύχει άνετα έως και 500% ROI, μόνο αυτό μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία, και αυτός πρέπει να είναι ο σκοπός σας, όχι μόνο η αύξηση επισκεψιμότητας.

Γιατί οι Google AdWords καμπάνιες μου δεν αποδίδουν;

Μπορεί να έχετε ακούσει για το Google AdWords και ίσως να προσπαθήσατε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία μόνοι σας, αλλά χωρίς να έχετε θετικά αποτελέσματα.

Όπως όλες οι τεχνολογίες, έτσι και το Google AdWords έχει ορισμένες εγγενείς προκλήσεις. Αυτές περιλαμβάνουν την κατανόηση της σωστής έρευνας λέξης κλειδιού, την οικοδόμηση ενός καλού δείκτη ποιότητας, την σύνταξη διαφημίσεων που μεταφράζονται σε υψηλό CTR (Click-through rate) και σχετική επισκεψιμότητα και τη γνώση σχετικά με τον τρόπο γεωγραφικής στόχευσης των διαφημίσεων σας με αποτελεσματικό τρόπο.

Κατά καιρούς πολλοί πελάτες έρχονται σε εμάς μετά το “στήσιμο” της πρώτης Google AdWords καμπάνιας τους, μόνο για να ανακαλύψουν ότι χάνουν χρήματα ποσά κάθε μέρα χωρίς λόγο.

Αν είστε “καινούργιοι” στις καμπάνιες Google AdWords, εμπιστευτείτε την AiOWeb για να διαχειριστεί την καμπάνια σας και εσείς απλώς θα παρακολουθείτε.

Google AdWords Ppc Καμπάνιες - Long Term Campaigns

Προκειμένου η διαφήμισή σας να είναι επικερδής, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσουμε ανάλυση απόδοσης επένδυσης (ROI) για τις καμπάνιες σας, τις ομάδες διαφημίσεων σας, τις ίδιες τις διαφημίσεις σας, όπως και στις λέξεις κλειδιά σας.

Επαναλαμβάνουμε συνεχώς και ανανεώνουμε τις Google AdWords καμπάνιες σας με νεότερες, καλύτερες διαφημίσεις με βάση τις γνώσεις που έχουμε συλλέξει από τις προηγούμενες προσπάθειές μας.

Είναι λοιπόν σημαντικό να έχετε έναν επαγγελματικό εμπειρογνώμονα του Google AdWords δίπλα σας.

Προσφέρετε σε εσάς και στην ιστοσελίδα σας προβάδισμα.

Όταν πρόκειται για το AdWords, η Google προσφέρει μερικές συγκεκριμένες συμβουλές για επιτυχημένες καμπάνιες.

Προσδιορίστε τους διαφημιστικούς σας στόχους. Οι καμπάνιες Google AdWords πρέπει να είναι σαφείς και συνοπτικές.

Η Google συνιστά επίσης να οργανώσετε το λογαριασμό σας για μέγιστη αποτελεσματικότητα, επιλέγοντας σχετικές λέξεις κλειδιά και τοποθετήσεις, δημιουργώντας απλές και στοχευμένες διαφημίσεις, βελτιστοποιώντας την ιστοσελίδα σας για μετατροπές, παρακολουθώντας την απόδοσή σας και δοκιμάζοντας τις καμπάνιες σας για να κάνετε τις απαραίτητες τροποποιήσεις.

Αυτές είναι όλες οι εξαιρετικές συμβουλές, αλλά η εφαρμογή τους μπορεί να δημιουργήσει τεράστιες προκλήσεις. Για παράδειγμα, πώς επιλέγετε μόνο τις σωστές λέξεις κλειδιά και στη συνέχεια πως στοχεύετε σωστά αυτές τις λέξεις κλειδιά;

Ποιες είναι οι ιδανικές τεχνικές για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας; Πώς διασφαλίζετε ότι οι διαφημίσεις σας είναι οι πλέον κατάλληλες για να εξασφαλίσετε τη μέγιστη δυνατή μετατροπή;

Προκλήσεις όπως αυτές που προαναφέραμε, είναι ακριβώς ο λόγος που μπορείτε να επωφεληθείτε στο μέγιστο από ένα επαγγελματικό χέρι βοηθείας.

Google AdWords Ppc Καμπάνιες - Performance

Στην AiOWeb έχουμε δοκιμάσει και εφαρμόσει κάθε πιθανό σενάριο του AdWords για μια μεγάλη ποικιλία επιχειρηματικών πελατών, μεγάλων και μικρών, και γνωρίζουμε πώς να βελτιστοποιούμε τις AdWords καμπάνιες σας για μεγιστοποίηση των μετατροπών.

Οι Google AdWords υπηρεσίες μας αποτελούνται από δύο φάσεις: Ρύθμιση και συνεχής βελτιστοποίηση. Αν είστε “καινούργιοι” στις καμπάνιες Google AdWords, θα δημιουργήσουμε μια καινούργια καμπάνια για εσάς, αν έχετε ήδη καμπάνιες Google AdWords, θα βελτιστοποιήσουμε τις υπάρχουσες καμπάνιες σας.

Google AdWords

Πρώτη Φάση: Αρχική ρύθμιση του Google AdWords


1. Έρευνα λέξεων κλειδιών.

Το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσουμε ποιες φράσεις κλειδιά αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες σας στο Google, για έρευνα και αγορά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Θα διεξαγάγουμε σε βάθος έρευνα με λέξεις κλειδιά για να εντοπίσουμε τις καλύτερες πιθανές ευκαιρίες λέξεων κλειδιών του Google AdWords.

2. Έρευνα ανταγωνιστών.

Το δεύτερο βήμα είναι να ελέγξουμε τους ανταγωνιστές σας για να ανακαλύψουμε ποιες λέξεις κλειδιά, ποιες διαφημίσεις και ποιες σελίδες προορισμού χρησιμοποιούν και λειτουργούν ήδη στην αγορά σας. Το συγκεκριμένο βήμα μας βοηθά να διαλέξουμε τις “μάχες” που θα δώσουμε για κρατήσουμε σε χαμηλά επίπεδα το αρχικό budget.

3. Δημιουργία διαφημίσεων.

Το τρίτο βήμα είναι να σχεδιάσουμε τις διαφημίσεις σας και να βεβαιωθούμε ότι οι διαφημίσεις σας και οι προσφορές σας είναι όλες σύμφωνες με την πρόθεση των λέξεων κλειδιών που βρήκαμε στα βήματα 1 και 2. Αρκετές φορές χρειάζεται να προβούμε σε ανασχεδιασμό των διαφημίσεων για καλύτερα αποτελέσματα.

4. Σχεδιασμός σελίδων προορισμού.

Το τέταρτο βήμα είναι να δημιουργήσουμε τις σελίδες προορισμού σας. Σελίδα προορισμού (Landing Page) είναι η σελίδα στην οποία οι υποψήφιοι πελάτες “προσγειώνονται” μετά από το κλικ στις διαφημίσεις σας. Μια καλή σελίδα προορισμού θα μετατρέψει περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες και πωλήσεις.

5. Παρακολούθηση μετατροπών.

Το πέμπτο βήμα είναι να εγκαταστήσουμε την παρακολούθηση μετατροπών, ώστε να μετρήσουμε τον αριθμό των πελατών και των πωλήσεων που παράγονται απευθείας από την καμπάνια σας στο AdWords. Η παρακολούθηση μετατροπών γίνεται για να υπολογίσουμε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI).

6. Ενεργοποίηση καμπάνιας.

Το τελευταίο βήμα είναι να ενεργοποιήσουμε την καμπάνια σας στο AdWords και να διασφαλίσουμε ότι έχουν γίνει οι σωστές ρυθμίσεις. Για παράδειγμα, θα διασφαλίσουμε την σωστή στόχευση δικτύου, την γεωγραφική στόχευση, την στόχευση συσκευών και την σωστή λειτουργία της παρακολούθησης μετατροπών.

“Διαχειριζόμαστε και βελτιστοποιούμε τις καμπάνιες σας στο Google AdWords για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση της επένδυσης σας (ROI).”

Google AdWords

Δεύτερη Φάση: Βελτιστοποίηση Google AdWords


1. Διαχείριση προϋπολογισμού.

Επεξεργαζόμαστε τις προσφορές και τους προϋπολογισμούς σας για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση της επένδυσής σας. Για παράδειγμα, θα αυξήσουμε τις προσφορές για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα από τις κερδοφόρες λέξεις κλειδιά και θα μειώσουμε τις προσφορές για τη μείωση της επισκεψιμότητας από τις μη κερδοφόρες λέξεις κλειδιά.

2. Διαχωρισμός δοκιμών A/B.

Δοκιμάζουμε συνδυασμούς διαφορετικών διαφημίσεων και σελίδων προορισμού για να βελτιώσουμε τα ποσοστά μετατροπής των πωλήσεων. Η μέθοδος διαχωρισμού A/B είναι η διαδικασία της δοκιμής 2 διαφορετικών εκδόσεων των διαφημίσεων ή των σελίδων προορισμού, για να διαπιστωθεί ποια θα έχει καλύτερη απόδοση.

3. Επέκταση καμπάνιας.

Μόλις η καμπάνια καταστεί κερδοφόρα, θα εργαστούμε για να την επεκτείνουμε για να οδηγήσουμε ακόμη περισσότερους δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας και να τους μετατρέψουμε σε πωλήσεις.

4. Μηνιαίες Αναφορές.

Παρέχουμε μηνιαίες αναφορές για να σας δείξουμε την απόδοση της καμπάνιας σας. Επιπλέον, είμαστε διαθέσιμοι κάθε ημέρα για να απαντήσουμε σε ερωτήσεις και απορίες που μπορεί να αποκτήσετε.

Η γνώμη σας μετράει.

Καμπάνιες Google AdWords (PPC)
4.8 (96.67%) 54 votes

Διαβάστε από το Blog μας

Ενδιαφέροντα άρθρα για τις Καμπάνιες Google AdWords (PPC) και την Προώθηση Ιστοσελίδων